Každý atlet trénuje nohy

Kdo netrénuje nohy, jako by nebyl

Každý atlet trénuje nohy

Ukážeme Vám jak na trénink dolních končetin. Jen líbivé a nesmyslné cviky nečekejte, které můžeme vidět dnes a denně na sociálních sítích. Naopak nahlédneme společně do fitness kuchyně, kde to má šmrnc a zároveň je to jednoduché. V jednoduchosti je síla a program pro vaše klienty nebo osobní trénink musí být srozumitelný a efektivní. Rozebereme 4 pilíře: aktivaci, mobilitu, stabilitu a kondici. Protože věříme v atletický trénink ať jste hobby válečník/válečnice nebo Homer Simpson. Každý kdo má tělo je totiž altet.

 

Délka: 45 minut

Pomůcky: Vlastní tělo, kettlebells

Co se naučíte: Jak na trénink dolních končetin

 

Kurz získáte po přihlášení do 3DFA klientské sekce

Každý atlet trénuje nohy

  • Vítejte (3:51)

  • Aktivace (7:06)

  • Mobilita (7:11)

  • Stabilita (11:22)

  • Kondice (8:55)

  • Na viděnou u dalších kurzů (4:26)

  • Bonus (20:05)