Zdravá kolena a rychlý start v jednom

Zdravá kolena a rychlý start v jednom

Tento trénink vás nakopne. Doslova a do písmene. Atletický funkční přístup k tréninku ordinujeme jak mladým, tak.. zkušenějším. Samozřejmě každá tréninková progrese má své místo v tréninkovém plánu a není potřeba nechat babičku od vnoučat poskakovat od nevidím do nevidím. V čem tedy vidíme pilíře funkčního přístupu ke cvičení?

Věříme ve vysokou intenzitu cvičení na dobrém pohybovém základě. V každém cviku či pozici hledáme stabilitu se schopností mobility v končetinách. Co to znamená? Že v pozici dřepu klidně roztlačíte auto a ne že spadnete jako hruška, jakmile do vás někdo zatlačí. Že posilujeme všechny parametry kondice od síly, silové rychlosti, rychlostní síly až po silovou vytrvalost. Že nejdříve věnujeme čas standardu pohybu a až poté přijde na řadu kondiční část. 

Vhodně zvolené zatížení je klíčem k získání výsledků co nejrychlejší, nejbezpečnější a nejefektivnější cestou. Víkendový válečník, sedící celý týden v kanceláři a chystající se na víkendovou vyjížďku, bude mít parametry vysoké intenzity nastavené naprosto odlišně oproti profesionálnímu sportovci. 

Následné video je inspirací, jak dynamický komplexní trénink může vypadat a jak jednotlivé cviky zasadit do efektivního programu. 

Získejte celý online kurz zdarma

Celý online kurz s tématem “Každý atlet trénuje nohy” získáte po přihlášení do naší klientské sekce. V klientské sekci budete mít přístup ke kompletnímu online kurzu odkuliv a z jakéhokoliv zařízení.

coach
Autor článku:Jakub Wurzel

Syn, táta, strýc, manžel, otec, absolvent FTK UP Olomouc, NASM a člen vzdělávacího týmu TRX. 3DFITNESS Academy je podle něj rebel. Když někdo tvrdí, že něco nejde, protože to „bylo vždycky tak“, dokáže vám s kolegy opak. Na kurzech vítá otevřené hlavy a spoustu otázek. Tvrdí, že celé fitness hledá nějaké zkratky, zázračné metody, sexy cvičení a přitom odpověď může být úplně jednoduchá. Vzít si inspiraci z toho, jak jsme se naučili hýbat jako malé děti, ve vývojové kineziologii.