TRX - CORE z oceli

To, co provádí vaše končetiny, je jen změna podmínek, nicméně standard musí zůstat nezměněn. Jde nám o trupovou stabilitu a především o cvičení CORE. A co že je to cvičení CORE? Jsme přesvědčeni, že pro funkční pohyb jde především o propojení rukou a nohou při zachování stabilního těla schopného produkovat pohyb.

 

Pilíře CORE tréninku jsou:
 

  • centrovaný ramenní pletenec
  • abdukované lopatky
  • propojení kyčlí a hrudníku
  • aktivní dolní končetiny a chodidlo
     

To vše v jednom celku ať už jste hlavou nahoru či dolů. Nezáleží totiž na tom, jak změníte podmínky, protože standard zůstává stejný. 

Ve 3DFA se tomuto tématu věnujeme hlavně na školeních TRX OSOBNÍ TRÉNINK a TRX FUNKČNÍ TRÉNINK, která jsou skvělým startem. TRX totiž není o cvičebním nástroji. Je to o filozofii tréninku. Ano, většina lidí si pod pojmem TRX představí závěsný systém. Ale dnes už je TRX pomůcek velké množství od masážních válců až po kettlebelly. Vše najdete na našem eshopu ZDE.

Nadstavbou jsou pak školení TRX SKUPINOVÝ TRÉNINK nebo TRX for YOGA. Pokud to myslíte vážně s vedením skupinových lekcí a chcete váš trénink dělat dobře a posunout ho dál, pak je tohle školení přesně pro vás.

Ve škole jsme se také prvně učili čísla, poté sčítání a odčítání až potom jsme se naučili i složitější matematické “operace”. Je pravda, že ne vždy nám k něčemu byly. 

coach
Autor článku:Filip Raptopulos

Je potomkem řeckých bohů. Vyrůstal v rázovitém kraji, kde uhelné lišky dávají dobrou noc. S TRX a funkčním tréninkem začal již při studiích na FTK UP v Olomouci. Hrál závodně hokej za Třinec, i když na to teda moc nevypadá. Cesta pohybu a hry je jeho vášeň. Proto tím v současné době „drtí“ ženskou hokejovou reprezentaci a další sportovce (tenisty, hokejisty a další). Má rád pracovitost, smysluplnost a vášeň ve sportu. Jo a co se sportu týče, tak mu prý jde všechno!!! EGO však dávno rozpustil!!! Rád sdílí a rád naslouchá 🙂