Denní rutina pro zdravé tělo

Denní rutina pro zdravé tělo

Jednoduše a přímočaře. Pohyb základ života a my vám přinášíme jednoduchý trénink na každý den. Stačí vlastní tělo, chuť a nehledat výmluvy, proč trénink nemůžu dělat nebo proč na něj nemám čas. Jak rádi říkáme, věta NEMÁM NA TO ČAS je dospěláckou verzí dětské výmluvy - PES MI SEŽRAL DOMÁCÍ ÚKOL!

Síla a klíč k úspěchu je v jednoduchosti a pravidelnosti. Obzvlášť pravidelnost a návyk je to nejvíc, co pro sebe můžeme udělat. Rovnice je jednoduchá. Když děláme věci pravidelně, tak se z nich stává návyk, resp. rutina. A pak už si bez takových činností nedokážeme představit den.

Denní 8 jsme pro vás připravili tak, aby ji mohl cvičit opravdu každý. Homer Simpson, který chce zpátky svoje ztracené tělo. Hobby válečník, který čas od času cvičí a běhá. A taky profi atlet, který má jednostranné zatížení a potřebuje své tělo trochu srovnat. V tréninku můžeme jednoduše a efektivně změnit počet sérií, intenzitu nebo obtížnost cviku. Své si najde opravdu každý. 

Trénink jsme poskládali tak, aby v něm byly všechny složky, kterým věříme a víme, že bez nich zdraví nebudeme. Říkáme jim tři sestry. Síla - stabilita - mobilita. Přidejme ještě pohyb a vytrvalost a máme komplexní trénink. A v neposlední řadě je trénink sestaven tak, aby v něm byly všechny roviny pohybu - frontální, sagitální i transversální. V běžném fitness se totiž setkáte s tréninkem, který je veden převážně (okolo 70%) v sagitální rovině (dřepy, tlaky, výpady apod.). Naše tělo potřebuje ale 3D pohyb.

Věděli jste, že výsledky 13 nezávislých studií zjistily, že pravidelná fyzická aktivita je spojena se zvýšením střední délky života o 0,4 až 6,9 roku. To není málo co myslíte?

Následující video vám dá jednoduchý návod, jak se každý den pohnout a udělat pro své tělo to nejlepší. Vytvořte si návyk k pohybu s námi.

Podívejte se na TOP 30 CVIKŮ S VLASTNÍM TĚLEM

Celý online kurz s tématem “Top 30 cviků s vlastním tělem” můžete zhlédnout v naší sekci Online kurzy. Máme i další zajímavá témata věnovaná pohybu a zdraví.

coach
Autor článku:Filip Raptopulos

Je potomkem řeckých bohů. Vyrůstal v rázovitém kraji, kde uhelné lišky dávají dobrou noc. S TRX a funkčním tréninkem začal již při studiích na FTK UP v Olomouci. Hrál závodně hokej za Třinec, i když na to teda moc nevypadá. Cesta pohybu a hry je jeho vášeň. Proto tím v současné době „drtí“ ženskou hokejovou reprezentaci a další sportovce (tenisty, hokejisty a další). Má rád pracovitost, smysluplnost a vášeň ve sportu. Jo a co se sportu týče, tak mu prý jde všechno!!! EGO však dávno rozpustil!!! Rád sdílí a rád naslouchá 🙂